ÚKLID SHOWROOM AUTOSALONU, OBCHODNÍHO DOMU

Vstupní branou do autosalonu či obchodního domu je výstavní showroom, jehož úkolem je nadchnout, zaujmout, oslovit a přitáhnout zákazníka ke koupi.
Prezentace vystaveného zboží má jako hlavní cíl co nejúčinněji připoutat k výrobku a podnítit zájem o jeho nákup. Úklid showroom je velmi důležitou součástí a vysoce ovlivňuje první dojem této prodejní plochy.

Hlavní úklid showroom probíhá ve večerních či ranních hodinách před otevřením. Kladen je důraz na odstranění prachu z vystavených expozic a zákaznického centra, kde se zákazník musí cítit příjemně a mít kolem sebe čisto. Probíhá strojové čištění podlah s domopováním, mytí prosklených ploch, mytí sociálního zařízení a mytí veškerého zázemí pro zaměstnance a zákazníky. Po dohodě s majitelem objektu probíhá 1x za dva měsíce (dle ročního období) generální úklid showroom, kdy jsou vyvezeny exponáty a probíhá hloubkové, strojové čištění dlažby, mytí konstrukcí, mytí ve výškách a dalších prací, které nemohou být prováděny během provozní doby.

Nákupní atmosféra je výsledkem nákupního prostředí a působení vlivů na smysly zákazníka – vůně v prodejně, osvětlení, hudba vytvářející atmosféru, vlhkost, teplota. Zákazník se musí cítit hýčkán, opečovávaný, aby byl stržen k jedinému – nakupovat.

Z vystavených exponátů je otírán prach, a to i z bytových doplňků (hrnečky, vázy, talíře, příbory apod.) vše je otíráno do úplného lesku a čistoty. Nábytek je otírán do výše 170 cm a 1x za měsíc do 2 metrů. Úklidová služba vynáší koše, odstraňuje omaky v koupelnových sestavách, odstraňuje pavučiny. Uklízený prostor opustí pracovník, až po úplném dokončení každé výše uvedené činnosti, aby výsledný efekt působil dojmem – jste vítáni, posaďte se!